2 Şubat 2014 Pazar

Kadınlar

kadınlar ... bir erkek için tehlikeli canlılar. sigara, içki v.b. maddelerin zararlı olduğunu söyleseler de boş. uyuşturucunun etkisi gibi kalp atışlarınızı yükseltip (kendi gözlerimi göremesem de muhtemelen göz bebeklerimde büyüyordur) anlık yükselen adrenalinle ne halt yiyeceğinizi bilemez duruma gelmenizi sağlayabilen canlılar onlar. bir o kadar güzel, narin ... aslında güzel kelimesi kifayetsiz kalıyor. her birini müzede monalisa resmine bakar gibi bakabilirsiniz.



bir ara bir kız gördüm ... ilk gördüğümde verdiğim içsel tepki 'ne kadar güzel bir kız' dı ... burada bir sorun yok fakat sonrasında beyninizin verdiği salakça yorumlar sonunda bu kızın cidden farklı, bünyeye uygun olduğu kararından sonra (ki otomatik verilen bu karar benliğinizin değil bir beyninizin bir kısmının değerlendirmesidir) kızı tekrar gördüğümde kanımda dolaşan yüksek dozda adrenalini hissetmek bi o kadar güzel ve korkutucu hale gelmişti... artık ilk ne kadar adrenalin aldıysam, sonrasında ne zaman görsem, azar azar adrenalin yiyordum. hasta olmuşcasına bedenim yanıyor, sanki karıncalanıyor yada küçük küçük iğneler batıyordu. bu durumu herhalde doktora sorsam bana acayip acayip ilaçlar verirdi.

düşünüyorum ... sevdiğim diğer kadınlarda benzer etki yaşadım mı ... hatırlıyorum ... büyük bir şevkat alma yada verme isteği var bunun yanında sevişmek ama adrenalini hatırlamıyorum. mutlu olduğumu hatırlıyorum ama vücudumun yandığı v.b. etkileri yaşayıp yaşamadığım konusunda bir bilgim yok.

bu yazıyı yazdığım anlarda evli değilim  ama ya evlenirsem ... ya vücudum başka bir kız hakkında aynı tepkiyi verirse ... aklıma hep bu sorular takılıyor. aslında çevremde yada basında gördüğüm 'aldatma' üzerine bilgiler beni korkutuyor. ne gariptir insanın kendinden korkması.

evli değilim ama umarım bu yazıya konu olan kızla bir gün evlenir ve bu duyguları sadece karım için hissederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder